Dag 1 !

27 maart 2015 - Amsterdam, Nederland

Gisteravond nog gezellig een hapje gegeten met Carola en Jordi die ineens als roomservice voor onze hotelkamer stonden! Uiteindelijk om 21.00 uur op bed en om 05.00 ging de wekker alweer voor onze pick up naar de Roadbear fabriek. Maar vanwege de jetlag waren we al om 02.00 uur wakker. Uiteindelijk wel weer ingedut maar om 04.00 uur gingen er een aantal appjes de lucht in (jammer joh, vergeten het geluid uit te zetten). Blijkbaar in Nederland een grote stroomstoring, wat waren wij blij dat we niet vandaag moesten vliegen, dan waren we er waarschijnlijk nooit gekomen. Ok, dan maar douchen en aankleden en kijken of we nog een ontbijt kunnen scoren. Carola en Jordi ook al fris en fruitig aan het ontbijt en onze bus naar Middlebury kwam er al aan. Uiteindelijk om 06.15 onderweg met zo'n 40 andere Hollanders om onze nieuwe "bear" uit te mogen kiezen. Aankomst rond 09.30 dus allemaal lekker snel verlopen. Na een korte uitleg van ons nieuwe huis en een video presentatie konden we dan eindelijk vertrekken (naar de supermarkt!!!). Boodschappen ingeslagen en karren maar, met een kleine korte stop besloten om vandaag toch nog maar een aantal kilometers richting memphis te maken. Uiteindelijk rond 17.00 uur gestopt bij campground D&W in Champaign ( want hier hadden we wel trek in). De hele camper nog verbouwd en opnieuw ingericht en tussendoor ook nog een maaltijd op tafel gezet. Helaas geen wateraansluiting omdat het hier nog rond het vriespunt is en dus een emmertje water halen om te kunnen koken. Zo....en nu zijn we er klaar mee en gaan we ons klaarmaken voor ons eerste nachtje camper!!!!!!! Tot morgen....xxxx

1. Melanie:
    28 maart 2015
    We zijn papa Bear vergeten. Ja en nu vragen jullie af wie is dat. We hebben vanmorgen tijdens het wachten op de transfer de oprichter van Road Bear ontmoet. En hebben hem de naam papa Bear gegeven! Kurt zoals ie eigenlijk heet, heeft ons goed op weg geholpen en nog wat laatste tips & tricks laten weten.
    Nu is het echt tijd om te gaan slapen!
  2. Carla Modder:
    28 maart 2015
    Goedemorgen , vandaag voor jullie een hele onderneming geweest, waarin veel activiteiten hebben plaats gevonden. Leuk om allemaal te lezen. Inderdaad die stroomstoring had jullie reis behoorlijk kunnen verstoren.
    En de camper is zoals verwacht? , nou die foto krijgen we nog wel te zien, de camera moet ook nog zijn plekje in de camper krijgen. Meiden ik ben trots op jullie nu welterusten en morgen weer gezond op en een goede reis. X mams
  3. Carla Modder:
  4. Rene Boer:
    Hoi Melanie,

Veel plezier daar met je metgezel , en evt wil ik volgend jaar wel mee.
    Ik durf alleen niet meer te vliegen ,dus ga ik wat eerder met de boot.
    Maak er een paar mooie weken van, en doe voorzichtig!!

Dikke xxxxx rene