#we zijn er bijna

11 september 2018 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

USA 10 sep 2018

Ja hoor daar zijn we weer!

We gaan vandaag weer beginnen aan ons nieuwe avontuur, voor de tweede keer gaan we naar de USA om een rondreis te maken met een camper, alleen de route is compleet anders. We beginnen in Denver en eindigen na 3 weken uiteindelijk in LA.

Voor al onze fans gaan wij uiteraard weer een blog schrijven zodat jullie onze belevenissen op de voet kunnen volgen.

Tot snel ! Groetjes Mel & Carmen

Dag 1

Het verloopt allemaal heel voorspoedig. We worden om 09.00uur opgehaald bij ons hotel en naar de rental location gebracht om onze camper op te halen. Omdat we al volleerd camper rijders zijn hebben we geen hele uitleg meer nodig en zijn we dus snel weg. Dan is uiteraard de eerste stop de welbekende Walmart. We slaan onze boodschappen in en rijden naar onze eerste bestemming. Zo, goed verhaal lekker kort! Uiteraard komen er nog smeuïge verhalen en details maar we willen de spanning er een beetje inhouden. Dus wij zeggen tot morgen! Groetjes Mel en Carmen

1. Carla Modder:
    Hè meiden
    Wat gezellig weer , de leuke verhalen gaan we weer lezen. Nou zoals je al schrijft de ervaring is er alleen nu een anderen route.
    Go for iT . Tot morgen x
  2. Petrel:
    12 september 2018
    Leuk meiden!! Veel plezier. En ook veel foto's he. De Wallmart heeft ook prachtige blauwe lampjes (vast expres een blauwe genomen ipv rood?) zie ik? Enjoy!
  3. Lidia:
    12 september 2018
    Oh schitterend zo een blauw lampje wil ik ook wel hoor 😂 Geniet weer volop samen en laat ons zo nu en dan maar weer eens gezellig met jullie mee lachen door jullie hilarische verhalen 😆 Have fun dames 😘
  4. Mini:
    12 september 2018
    Fijn dat gaat weer goed komen.Maak er een mooie reis van.Wij gaan weer genieten.Groetjes
  5. Rene Boer:
    14 september 2018
    Leuk , en lekker dames zo n mooie reis !
    Heeel veel plezier !